Het Voorburgs Dagblad meldt dat zij veel klachten hebben binnengekregen over de postbezorging in de gemeente. Dit naar aanleiding van een artikel dat zij gister publiceerde. De binnen gekomen klachten gaan voornamelijk over de bezorging van PostNL.
Doorn in het oog
‘Twee weken geleden heb ik de zoveelste klacht ingediend omdat een bankpasje er meer dan 10 werkdagen over deed. Het is ons een doorn in het oog en het voelt heel onveilig, zeker in deze tijden van identiteitsfraude. Eerlijk gezegd, het is schandalig wat Post.nl presteert. De pakjes gaan redelijk goed, de post is stiefkind,’ geeft een lezer als reactie aan het Voorburgs Dagblad. ‘Enkele weken terug vond ik een pakje post met elastieken er om heen in mijn brievenbus van andere geadresseerden. Vier adressen in de wijk vlakbij. Ik kwam van vakantie thuis dus het kan dat het 1-2 weken oud was en heb deze zelf bezorgd. Ik vond het wel vreemd,’ was een andere klacht. Voor veel inwoners van de gemeente is de postbezorging dus punt van irritatie, waar nu eindelijk aandacht voor lijkt te komen.