Heb je een vraag, opmerking, tip, suggestie, klacht of aanvulling? We staan altijd klaar om je te helpen. Of het nu gaat om de inhoud van onze artikelen of video’s, de kwaliteit van de teksten, vragen over foto’s of het redactionele beleid, je kunt altijd bij ons terecht.
Neem contact op met de redactie
De snelste en handigste manier om contact met ons op te nemen, is door een e-mail te sturen naar redactie@feelgoodradio.nl. We zullen zo snel mogelijk reageren op je bericht. We waarderen ook aanvullingen, suggesties en tips.
Klachtenafhandeling
Heb je een klacht? Ook daarvoor kun je terecht bij redactie@feelgoodradio.nl. We streven ernaar om klachten snel op te lossen (altijd binnen een week). Als de klacht naar tevredenheid is afgehandeld, beschouwen we de zaak als afgesloten. We registreren dergelijke klachten om eventuele patronen te herkennen en ervan te leren. Vergeet daarom niet duidelijk je contactgegevens bij je klacht te vermelden (adres, telefoonnummer). Anonieme klachten worden niet geaccepteerd.
Wat als je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht? Dan kun je reageren op onze e-mail en aangeven dat je niet tevreden bent en uitleggen waarom. Deze klacht zal dan worden besproken in het bestuur van Stichting Omroep Rijswijk. We willen wel benadrukken dat het bestuur geen formele invloed heeft op het redactionele beleid. Ze kunnen dus niet beslissen om een artikel aan te passen of te verwijderen. Dat blijft de verantwoordelijkheid van de redactie. Echter, in overleg met de redactie kan er mogelijk wel een oplossing worden gevonden die voor iedereen acceptabel is. Het bestuur vergadert eens per maand, dus de afhandeling kan soms even duren. Maar je krijgt daarna direct een bericht. Ook deze afhandeling wordt intern geregistreerd.
Niet tevreden met afhandeling?
Wat als je nog steeds niet tevreden bent? In dat geval zijn er in principe twee mogelijkheden. De eerste is het indienen van een klacht bij de Raad voor de Journalistiek. Dit is gratis. De Raad vereist wel dat je eerst bij het betreffende medium zelf hebt geklaagd, maar als je de bovenstaande procedure hebt gevolgd, is dat in orde. We kunnen de klacht en de afhandeling ook melden bij de Raad, omdat Stichting Omroep Rijswijk via de NLPO is aangesloten bij de Raad.
De tweede optie is het starten van een gerechtelijke procedure (waarbij ze waarschijnlijk ook zullen informeren of je hebt geklaagd bij het medium zelf en de Raad voor de Journalistiek). Hoe de procedure verloopt, hangt sterk af van het soort klacht en is iets wat je zelf moet beslissen.